Välkommen till min blogg!

Jag befinner mig i en situation jag aldrig har varit i närheten av tidigare, varken som utsatt eller utövare och förhoppningsvis aldrig som passiv bektraktare.
Och det var inte heller något som jag någonsin trodde att jag skulle drabbas av.
Jag "vuxen mobbas på min arbetsplats.
Och hur ensam jag än känner mig ibland så är jag övertygad om att det finns fler av "mig" därute.
Så det här kommer att bli mitt sätt att ventilera min vardag och förhoppningsvis räcka ut en hand till dig som befinner dig i samma situatuation -du är inte ensam!
Jag kommer att vara både elak, ironisk, glad och ledsen för så ser mitt liv ut.
Och du kommer att få se bakom stända dörrar på sånt som ingen annan vill se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0