Tack!

Jag måste tacka dig som finns där för mig när jag behöver det.
Inte kommer med flåshurtiga kommentarer om att det blir bättre utan stilla lyssnar på mig när jag säger att jag inte mår bra, som talar om för mig att det är OK, att jag inte är dålig för det och att vara för stark ibland blir en svaghet, att jag inte ska vara rädd för vad andra ska tycka och att misslyckas och att jag inte behöver ta ansvar för andra, dom får lära sig att bära sin börda själva.
Och att våga ha modet att erkänna när något inte är bra för mig så att jag kan välja något bättre!
Tack, det betyder allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Elly

Heey! Alltså jag tror att det är jag som ska tacka dig! Även om jag inte komenterar dina inlägg, så tycker jag ändå att du kan få en människa att må bra. Det är inte alltid jag känner mig så bra efter skolan. Men din blogg hjälper dom som behöver verkligen hjälp! Du hade skrivit att du hade ett jobb så du är visst mycke äldre än mig. Men jag vill bara tacka DIG för att du hjälpte mig att bara skita i dem som mobbar och svär osv.

2012-03-21 @ 09:53:07
URL: http://cocoz.devote.se
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig att vara ensam. Säg ifrån, stå upp för dig själv! De människor som är ensamma är de människor som beter sig och handlar på fula sätt.

2013-03-25 @ 01:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0